Thursday 2 September 2010

Pozdrowienia z Islandii... Greetings from Iceland...

Co mogę powiedzieć? Jest magicznie... Więcej tutaj...
What can I say? It is magical here... Here is more...


C.D.N...
To be conitinued...

edit
Mam ogromną przyjemność poinformować Was, że pojawił się nowy scrapowy sklep – scrapki.pl, adresowany przede wszystkim - ale nie tylko - do wielbicieli wszelkich mediów, eksperymentów oraz ojca założyciela, Tima Holtza...  :)
Serdecznie zapraszam w podwoje sklepu... i jednocześnie pozwolę sobie się pochwalić, że zostałam zaproszona do sklepowego Design Teamu :) Mam nadzieję, że mój wkład - podobnie jak bardzo uzdolnionych koleżanek Tusi, Anai i Betik okaże się dla was ciekawy i inspirujący.
Z tej okazji zapraszam Was również na
sklepowe candy!!! 
Do boju po słodkości! 

4 comments:

Tusia Lech said...

O ja cie!!!!! Bosz - ależ fantastyczne foty!!! Wiedziałam, że tam jest cudnie, ale i tak mnie zatkało. Czekam na więcej :)

Tone K. said...

wow...you have been taken some awesome photos !! Looks great !!
:o)

Wish you a great weekend ! :o)

Ewa Kierzek said...

O ja... Tak się zagapiłam na te widoki i Twoje kalosze, że mi kawa wykipiała :D Pozdrawiam z nutką zazdrości :)

Wisani said...

Ale super !!! Mam nadzieję, że za rok wszystko to zobaczę na własne oczy :)
Uściskaj Filemonową rodzinkę :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...